2011. november 29., kedd

RAKETA 24 Órás Karóra - "POLAR" Fekete - Jelenlegi ára: 1 Ft


RAKETA 24 órás karóra
"П о л я р н ы е "
FEKETE bőrszíjjal és FEKETE számlappal
SORSZÁMOZOTT (155)
A 24 órás karórákat tengeralattjárók legénységének és sarkkutatóknak fejlesztették ki, mivel más módon ezeken a helyeken nem tudható, hogy reggel van, vagy este.
Az óra nem mai darab, de teljesen hordatlan, egy lezárt papírdobozban lapult. Egy idős órás hagyatékából vásároltam több más orosz és nem orosz csodával együtt ezt és egy kék számlaposat. Nekem fekete már van, a kék pedig nem az én színem, ezért eladósorba kerülnek. Nyilván felmerül a kérdés, hogy akkor minek vettem meg. Sajnos csak egyben lehetett és az aranyozott Glashütte Spezimatik-ot nem tudtam otthagyni: )
Nem tudom, honnan származnak, hogyan kerültek ide és mikori gyártásúak. Járástartalék mindkettőnél 36 óra felett van, pontosságuk nem tesztelt. Az örököstől mindkettőt frissen szervizelve vettem át. Sajnos fenti okokból kifolyólag garanciát adni nem tudok.
 
Utalás beérkezése után azonnal postára adom!
NINCS MINIMÁLÁR, vidd akár 1 Ft-ért!!!
Villámár nincs. Ahogy néztem, 10-12000 Ft-tól indulnak használtan a 24 órás, sok esetben ennél lényegesen rosszabb állapotban lévő példányok
- Raketa 24 órás mechanikus szerkezet
- Acél óraház
- Sorszámozott, rozsdamentes acél hátlap
- Vízállóság nem tesztelt, de szerintem senkit nem is érdekel: )
- Finom fekete bőr óraszíj
- FEKETE számlap
 
Méretek:
- Óraház átmérő: 35 mm (KN)
- Óraház magasság: 10 mm
- Szíj anyaga: Fekete finom bőr
- Szíjhossz: 230 mm (óratokkal)
- Szíj szélessége: 18 mm
 
Kérem a licitet fentiek tudatában megtenni!



Jelenlegi ára: 1 Ft

Az aukció vége: 2011-12-09 21:00
. RAKETA 24 Órás Karóra - "POLAR" Fekete - Jelenlegi ára: 1 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése